Love spells M A D E L E I N E!

Jag har beslutsångest, panikångest, och bara ångest.
Hur ska jag göra?
Jag har sen början av trean tänkt att jag ville jobba som Aupair efter studenten, bara för att få en paus. Resa någon annanstans, testa någonting nytt. Så jag har varit medlem på en sajt ett tag där familjer kan kolla på ens profil, och kunna kontakta en om dom är intresserad.
Efter att jag inte fått något svar, så gav jag väl omedvetet upp den tanken, och så började jag och Madde prata om att söka skola tillsammans.
Men nu kommer problemet. Jag har fått svar.
Det är en familj som vill att jag ska börja i Augusti.
Jag vill! Men jag vill också gå i skolan med Madde och bo med henne!

Efter att pratat med Pappa, Mamma och Ellinor har jag tagit kontakt med studievägledaren för att få ett möte. Vi ska prata om hur stor chans jag har att komma in på programmet vi tänkte gå. Efter det kan jag bestämma hur jag ska göra.
Madde och jag hade ett nästan tårfyllt samtal, men hon stöttar mig i vad jag än bestämmer mig för att göra. Jag citerar hennes ord; "Jag älskar dig! Oavsett om du skulle ha åkt till Afrika för att kamma malariasjuka barns hår".

Madde, du är underbar! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Madde

<3333 !

2009-02-05 @ 19:19:42
Postat av: Väldigt anonym.

LOVE SPELLS E L L I N O R /Anonym

2009-02-05 @ 21:30:23
Postat av: Mamma Di

Puuussssss!!!

2009-02-06 @ 07:32:47
Postat av: Hubert

och gurkan ola-sven-bertil-källström

2009-02-06 @ 16:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback