Oscarsgalan

Är så trött att jag är redo att krevera.
Har varit uppe sen halv sex, då jag kollade på de tre sista utdelningarna på Oscarsgalan. Hade ju tänkt dra en "allnighter", men pallade fan inte.
Tog en tuppis på bussen också, men kunde inte känna mig fullt så avslappnad när den käre, tjocke mannen framför mig satt och glodde stup i kvarten. Huvvaligen.

Nu har man åter Webbdesign, 
och det är en bidragande faktor till att jag snart somnar.
Tråååååååkigt!

Ingen körlektion blev det heller. Erika var sjuk.
Det tyckte jag var tråkigt. Vi skulle ju starta i backe idag.
Får helt enkelt hålla mig till nästa Måndag.



ONSDAG: 100-DAGARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helt galet att det snart är så lite kvar.
Och nästan bara hälften är skoldagar, resten är lov och helger :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

man ska ju sova på nätterna vet Du väl!!!!

Tråkigt att Du inte fick köra!

Puss

2009-02-23 @ 16:06:54
Postat av: Mamma Di

Gå nu inte och lägg Dig så Du sover halva kvällen och sen blir det samma visa inatt, Håll ut och lägg Dig tidigt!!!

Puss

2009-02-23 @ 16:07:44
Postat av: Madde

VI SKA ÄGA PÅ 100DAGARS ! ! !

2009-02-23 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback