Tell me baby, are you lonely?!

Ett litet rött paket, med vita snören!
Det är något jag önskar mig för tillfället.
Det vore drömmen att få det nu alltså!

Annars sitter man väl bara på Historian.
Jobbar med Koreakriget.
Solen reflekterar på ett fönster och rakt i mina ögon, jag får huvudvärk!
Jag och Linn är allmänt seg, för Cissi är redan klar med sina frågor.
(hon hade dom enklaste).

Fick lön igår har jag hört.
Det satt inte helt fel kan jag lova, eftersom jag annars skulle varit tvungen att snåla med 200hundra innan inacket kommit.

Kan någon ge mig ett jobb please?!
Jag ska söka på McDonalds, jag och Maria ska vara fettiga tillsammans =)


Jennie är arg på mig!
Men ursäkta att jag inte vill ut och springa när det är -50 ute.
Jag kommer förfrysa min lungor vafan!!!

Kommentarer
Postat av: cissi

Knappast! ja hade 10 frågor och du hade 6 frågor:P du sitter juh och skriver blogg inte undra på att de tar lite längre tid för dig gummsan ;)

2009-02-17 @ 09:46:15
Postat av: linn

cissi har säkert fuskat på alla frågor ;) tur att du oxå är seeeg! jaaa sök på mcdonkis så kan jag oxå skaffa jobb där då 118100 överanställt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback