Bölet

Kvällen var ... intressant.
Cissi kom hit och vi åt lasagne.
Jag krusade hennes hår medan vi lyssnade på Carola.
Kändes som att vi skulle vara hemma och kolla Melodifestivalen.
Men sen kom Madde och livade upp hela stället.
Lyssnade på lite mer partymusik.
Drog vidare till Lugnvik på förfest.
Det var väl inte så jättekul om jag ska vara ärlig.
Böle var ju en besvikelse må jag säga.
Trångt och jävligt, huvvaligen! Men vi var ändå snyggast!
Åkte väl hem vid ett någongång. Somnade så fort jag la huvudet på kudden.
Mår förvånansvärt bra idag. Men ska nog steka lite ägg tror jag, det lät gott i mina öron kan jag lova. Jag är lite kär i ägg tror jag :D.

Kollade på reprisen av Lets Dance nyss.
Men när utröstningen kom var jag tvungen att koppla om.
Så nu är det Super Sweet 16 istället. Skitprogram!


Give it to us baby!


<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi gjorde ju ändå det bästa av det... ;)

2009-02-08 @ 14:49:20
Postat av: linn

Äggmelie :D

Fan vad hotta ni var! GRRR!!

Postat av: βłεώβεяяϊε.

Vad fasen, missade jag denna nakenhet!?

2009-02-11 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback