Frågor

Ditt namn? Emelie
Födelseår? 1990
Hur lång är du? ca. 175
Spelar du något instrument? Gitarr, piano och flöjt
Dina första tankar när du vaknar? Tröööött!
Vart befinner du dig just nu? I lägenheten i Ösd
Biter du på naglarna? Nope
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita med Snobben på :M
Har du några husdjur? Tre stychen
Är du singel? Japps. Come and get me boys ;)
Vem är snyggast? Jag såklart
Vad vill du ha just nu? Semester
Ditt mål i livet? Bli stenrik, och sen få mina små flickor
McDonalds eller Burgerking? Donken!!
Sjunger du? Jo
Vad har du för skostorlek? 36-37-38
Vill du gifta dig? Ja
Kommer du överens med dina föräldrar? Ajjemän
Vilken hårfärg? Mörkt
Skor du hade på dig idag? Svarta stööövlar
Vad sover du i? Underställ
Kläder du har på dig? Strumpor, jeans, trosor, linne, scarf & mössa
Favoritårstid? Det finns tjusningar med alla (utom våren)
Favoritmat och dryck? Tortellini och vatten
Hur svarar du i telefonen hemma? Emelie
Hur svarar du i mobilen? Hallååå??
Sov du ensam inatt? Nä ;$
Vad gjorde du kl 08 imorse? Åkte buss
Vad var det senaste någon sa till dig? Hejdå?
Druckit idag? Oboy
Vad är det för väder hos dig nu? Ute är mörkt och kallt
Godaste glassmaken? Cookie dough<3
Drömmer du mardrömmar? Ibland, kan vakna bölandes
Favoritklädsel? Mysbyxor, tischa, och en stor halsduk
Favoritgodis? Centermys
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? Fylla och fest
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Bullar
Saknar du någon just nu? Jag tror faktiskt inte det
Vill du ha barn? Jaaa! Mina små flickor!
Längtar du till din nästa födelsedag? Nä, inget särskilt. Ett närmare till bolaget möjligtvis.
Är du blyg? Jaa :$
Tycker du att du har fin dialekt? Självklart
Tycker du om fester? Älskar!
Tycker folk du är snygg? Klart dom gör det :D
Har du använt någon hårprodukt idag? Ja, spray
Vad har du för planer till helgen? Kanske stan, kanske Rätan
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på Systembolaget? Spela roll. Åldergräns hindrar inte folk om jag ska vara ärlig.
Vem får en kram? Elle för att hon gör min blogg
Vem får en puss? Mamma för att hon fö'r mig när jag är hemma
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit
Hund, råtta eller katt? Bullen!
Tycker du om din pappa? Det är klart
Tycker du om din mamma? Det är klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback