All I have to do, is dream

Inatt drömde jag en hemsk mardröm och vaknade av att jag låg och storbölade, och jag kunde verkligen inte sluta. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag drömde, men jag har för mig att det var nåt med att jag blev kidnappad i en bil. Tillslut lyckade jag fly i en korsning, men jag tappade min mobil på vägen och sprang. Det var nog när jag hittade nåt folk som jag började grina, och det var då jag vaknade.

Ja, det var oerhört obehagligt iallafall, men skönt att vakna och inse att det var en dröm.
Det är sjukt hur drömmar kan vara så verkliga att man blir så påverkad.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Stackars Dig, men den härtiden måste DU väl ändå ligga i sängen. 00.57 hur ska Du annars orka till skolan

Puss

2009-01-12 @ 07:32:32
Postat av: Erika

Ja men det sjukaste är väl ändå att man fortsätter att vara helt förstörd fast man har vaknat sen. :P

2009-01-12 @ 15:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback