Inför Balen 09'

Cissi skulle ju som sagt hit.
Hon skulle kolla på min balklänning, och jag skulle testa göra balfrisyr på henne.
Hon skulle kolla om hon litade på mig att göra frisyren till balen.
Och hon verkade ju nöjd iallafall, men man vet ju aldrig ;)
Bjuder på bilder, men ni får ha överseende med att jag gjorde det jäkligt slarvigt nu, eftersom vi testade lite olika. Och så ser det lite konstigt ut eftersom hon har lugg, så den la jag bara upp det bästa jag kunde. Men jag själv tyckte iallafall att hon blev jättefin :)

 




Lägger in en bild på mig i min klänning.
Lika bra att jag kommer ut ur garderoben med den, bokstavlig talat XD


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jätte fina bilder!

Puss

2009-01-29 @ 08:10:01
Postat av: Cissi

klart jag blev nöjd :D överlycklig att jag har de bestämt xD

2009-01-29 @ 10:39:53
Postat av: linn

Grr heting! ;) vad duktig du är emelie! =)

Postat av: madde

DIN KLÄNNING ÄR JU BARA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIN! :D

btw. du är ju fan en talang på håruppsättningar :D!

2009-01-30 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback