Is anybody home?

Intressant första dag på skolan.
Släpade upp mig kvart i sju, klädde på mig halvt, och kom sen på att vi kanske inte alls hade varken svenska eller arbetsmiljö. Skickade sms till varenda jäkel i klassen lovar jag, och frågade. Men ingen hade ju lust att svara, alla låg väl och sov, dom latmaskarna!
Några vänliga själar svarade och sa att vi jade faktiskt svenska, TRÖTT!
Var på skolan okristligt tidigt, bara för att läsa några rader ur en bok och sen ha en tretimmars håltimme?!
För att döda lite tid fick vi gå hem till Linus medan han hade körlektion.
Började se på någon kass film, så jag somnade efter fem-tio minuter, och sov i ca en timme, det gjorde mig verkligen gott kan jag lova. Även för Cissi som sussade sött brevid mig ;).
Hade RB hela eftermiddagen, det var ploj.

Filmkväll stod på schemat till kvällningen.
Kung Fu Panda med Martin och Thomas.
Det var en rätt rolig film, och den var jäkligt snygg.

Nu ska jag nog ta en dejt med kudden,
slitsam dag har det verkligen varit idag ;).
Ska bara kolla klart på "A shot of love".



xoxoEmelie


och mamma, klart du får vara med imorn, kom in till stan bara ;D

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jag skojade ju bara men det låter ju mysigt med tjejkväll, jag får väl vänta till juni när jag ska iväg och ha flera kvällar med mina tantkompisar!

Puss och tack iaf!

2009-01-09 @ 07:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback