New beginnings

Jag har gått efter Ellinors goda karaktär och skaffat mig ett träningsschema.
Måndagar, Onsdagar, Fredagar och Lördagar är det meningen att man ska träna. Alltså idag. Och duktig som man är så klädde man sig varmt och gav sig ut.
Man ska ta det rätt lugnt, eftersom det är anpassat efter mig. Och jag som är den otränaste i världen måste som sagt ta det ganska piano om jag inte ska ramla på marken och dö.
Men jag tog mig ut iallafall.
Så därför kunde jag skriva till Elle och fråga om hon hade gjort det,
och om hon skulle göra det, och om hon tyckte jag var duktig.
Hon jobbar, så hon hade inte gjort det. Hon är en latkorv.

Men nu för att försöka komma mig någorlunda i form måste jag ju även ändra på mina matvanor. Som ni kanske sett i ett tidigare inlägg så är jag inte världens nyttigaste. Men idag är första dagen på mitt nya liv. Och nu ska jag fan inte tröttna efter en vecka. Det måste hålla i sig. Och därmed basta!

Bjuder på några bilder på nya, nyttiga mig.

Varför ser alla andra så glamorösa ut när dom tränar?



Ikväll kalasar jag på vindruvor<3 och vatten

Kommentarer
Postat av: linn

känner igen detdär, de håller i två dagar, sedan börjar martin tjata på filmkvällar och sen är det kört! men det göööör inget! vi kan vara tjocka tillsammans :D

Postat av: Anonym

Hör av dig om du vill ha sällskap! :)

2009-01-26 @ 21:55:54
Postat av: Erika

Duktig du är!!

2009-01-26 @ 22:14:23
Postat av: Ellinor

Jag håller med föregående syster. Du är så duktig!

2009-01-26 @ 23:18:54
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Mamma Di

hoppas det håller i sig så kan vi gå ut tillsammans i helgen

Puss

2009-01-27 @ 07:36:13
Postat av: Mamma Di

hoppas det håller i sig så kan vi gå ut tillsammans i helgen

Puss

2009-01-27 @ 07:36:26
Postat av: Mamma Di

hoppas det håller i sig så kan vi gå ut tillsammans i helgen

Puss

2009-01-27 @ 07:36:42
Postat av: Mamma Di

Tjatigt!!!!!!

2009-01-27 @ 07:37:12
Postat av: Erika

Undra om mamma gillar att upprepa sig.

2009-01-27 @ 10:47:38
Postat av: Mamma Di

Jag tryckte ju på skicka kommentar men det hände ju ingenting och så skickade jag igen och igen och då blev det sådär!!!

2009-01-28 @ 07:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback