Och slappna av!

Bo må ju tycka att jag är en äkta baconrulle.
Jag är på macken stup i kvarten och köper nytt gotta.
Men Birger är faktiskt också med på ett hörn, men hon sitter bara kvar i bilen. Hon börjar bli lite väl otymplig efter alla cheezballz hon förtärit. Det är ett under att hon ens tar sig till bilen för att skjutsa mig.
Så nu sitter vi här och festar på diverse onyttigheter.
Birgers alla kärlar ringer stup i kvarten efter att fått sms av henne, lydande;
"Ska du inte komma och knulla lite?".
Jag skojar inte.
Jag sover nog på kökssoffan inatt om hon får besök, det blir lugnast så.
Och jag är ju faktiskt van att lura där, eftersom Birger verkar ha växt fast i min säng.
Enda gången hon är uppe är när det osar mat från köket, eller som sagt när hon ska på OkQ8 ala Ingvar och Bo. Men även dom har ju familjer att fö.

Sunkfaktorn är hög efter helgen, och jag börjar känna mig lite krasslig.
Men nu efter en snabbdusch blev jag frisk.
Svettades av några kilon i bastun (man kan ju alltid hoppas).

Nä, nu ska Elle läsa.
Vi lever efter vårat motto; Inte en torr öga ska finnas i detta hus



xoxoEmelie

Jo förresten, Margots kanelsnäckor är verkligen to die for!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

vem skickar såna sms till henne?

Puss

2009-01-26 @ 07:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback