Over the hedge

Igår hade vi filmkväll igen.
Denna gång var det jag, Linn och Martin.
Handlade massa onödiga godsaker, spelade Buzz (jag vann, båda gångerna), sen kollade vi på "Andra sidan häcken", det var en rolig film kan jag lova.
Sent som tusan blev det, så jag höll på att försova mig till tandläkaren, men det hanns, och jag var där när dom ropade in mig. Som tur var :P.

Nu har jag städat lite mer i lägenheten, men tog en paus nu.
Ska hinna med lite mer innan Toppis börjar.

Funderar starkt på att inte stanna i helgen,
känner mig alltför trött för stan en till fredag, kännder mig sugen på att bara sitta hemma i härliga Rätan och bara äta popcorn och kolla på Lets Dance, Svensson-style.
Jag är ingen paertypingla, en fest någon gång i halvåret och jag är nöjd.
Måste fundera lite mer på det.

xoxoEmelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Tycker jag låter som ett bra förslag!Det är lite papper Du ska underteckna! och så vill vi ju träffa Dig och pussa på dig lite och krama!

Puss

2009-01-14 @ 15:49:14
Postat av: Erika

Tycker du ska komma hem och kramas med din syster också, och lille Hildor i magen. (Namnet för dagen)

2009-01-14 @ 22:03:29
Postat av: Elle

I säckarna ligger det mest bara kläder jag inte använder vettu. Finns kanske något guldkorn där längst ner i säcken kan hända. Jag ska träna hemma bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback