Looking from a window above

Verkligen en otroligt nödvändig dag må jag säga.
Kunde inte somna igår kväll, men tvingade mig själv eftersom en tidig morgon väntade. Släpade mig motvilligt ur sängen klockan sex imorse. Tänk er, klockan sex!!
Jag visste mycket väl att vi bara hade en lektion idag, men det var också en tretimmars historialektion, känns inte som om man vill missa så mycket.
Först när jag kom in på skolan virrade jag omkring, som en höna utan huvud, för jag kunde verkligen inte hitta salen vi skulle vara i. Även fast jag gått och väl vet vart g200 ligger. Jag tror jag har haft lov lite för länge.
Satt och väntade i år och dar kändes det som innan en gubbe kom och sa att våran lärare var sjuk och vi skulle kolla på film på lektionen. Satte oss i lektionssalen och väntade åter igen. Tillslut kommer gobben tillbaka och säger att vi fick sluta istället. Vafan, och här har man gått upp okristligt tidigt bara för att åka till skolan halv åtta, och kunna åka hem igen halv nio. Nä fy, det gillar vi verkligen inte.
Så vad fanns det att göra när man kom hem då? Diskade lite, och somnade sen i soffan. Nödvändigt? NEJ!

Och imorn ska jag till tandläkaren halv åtta, på en annars ledig dag. YES!
Pengar rullar in som det ska, det går bra nu?????


Tänkte åka hem på Fredag, men det kanske blir stan ändå.
Får se hur saker och ting utvecklas.
Åker isf hem på Lördag, och den här gången ska jag verkligen det också!

Nu ska jag försöka röja lite mer innan Toppis börjar.
Idag är det både klockan 16 och 20. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kommer hem på fredag din böna!!

2009-01-13 @ 17:36:21
Postat av: micke

hahaha fan vad bra info dom har på skolan.

2009-01-13 @ 19:30:19
Postat av: Mamma Dia

Ja nu måste Du komma hem en sväng!

Puss

2009-01-14 @ 09:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback