Always look on the bright side of life

Kände även jag att det kanske blev lite väl negativa vibbar här på bloggen. Så får det verkligen inte gå till enligt min mening! Nu ska vi istället vara glada, och se positivt framåt.

1 dag kvar till lön.
1 dag kvar tills Fäviken.
11 dagar kvar till sista arbetsdagen.
20 dagar kvar till flytt!

Jag ser ljust på framtiden, mina vänner.

Har haft en underbar kväll med min kära systrar. Spelat kort, och sen charader. Det bjöd på många skratt, och det är vid såna tillfällen jag verkligen tycker om dom små liven =P. Pratade även med charmige Fredrik. Honom ska man träffa imorn vare bestämt ;)



While you're sitting around thinking about what you can't change.
And worrying about all the wrong things.
Time's flying by, moving so fast.
You better make it count cause you can't get it back!


Kommentarer
Postat av: c

Tänker du inte komma in tills tan snart?! :D

2009-07-26 @ 12:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback