Onsdag

Tog friskvård samtidigt som rast, så ni har jag en hel timme ledigt innan jag börjar igen. Passade på att åka hem och äta lunch/middag (?) hemma.

Cyklade på pange i regnet imorse för att skriva på papper om min lön. Cyklade hem i regnet. Åkte på hemme och sola i tjugo minuter innan jag skulle börja. Skönt! Nu när solen försvunnit får man helt enkelt ta det man har.
Tre veckor framöver är det lilla Soffipropp som är gåflicka på Östgärdet. Hade otur denna vecka att runda av varandra. Idag är jag på Lyckebo, och imorn börjar jag inte förrän fyra. Och då har hon troligtvis redan slutat.

Jobbar till nio idag, sen blir det partaj. Tydligen skulle det bli en favorit i repris. Hoppas bara det blir lika roligt som förra året då =)

Puss på Kajsa som var en gofis och höll mig sällskap i stan. (även fast hon mest sov)

Kommentarer
Postat av: soffen

har ju gått & funderat hela veckan vart du har hållt hus, eftersom vi går om varann HELA tiden :b.

men kanske så ringer jag dig sen, å så ;).

2009-07-10 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback