Söndag

Woopi folket!
Medans Gossip girl laddar kan jag lika gärna ge er en update.

Livet i Rätan knallar på i säkert mak.
Hela dagen och kvällen igår var jag servitör på bröllop i Böle. Blev borta närmare elva timmar innan man kom hem. Trodde jag skulle få en lugn och ledig dag idag. Men klockan fem ringer Pange och vill ha förstärkning då det var alldeles för stressigt att klara av själv. Vad ska man säga? Kosing blir det ju iallafall.

Må säga att det är nästan föööör skönt att sova nere i källaren. Underbart helt enkelt. Enda nackdelen är att det inte finns någon mottagning till varken mobilen, eller knappt till dångeln. Det sög ju!

Märkte nyss att systerystern återvänt från huvudstaden. Dock var hon som en klubbad säl, med all förståelse eftersom hon börjar jobba klockan sex imorgonbitti.

Tror inte att skitdatorn kunde ladda segare om jag ska vara ärlig. Skit!

Får förhoppningsvis någon tid i Svenstavik imorn, så man kan åka och kolla upp detta en gång för alla. Vet inte vad jag ska tro eller tycka, men lite orolig är jag allt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback