Tisdag

Blev tillsagd att uppdatera lite.
Skulle egentligen göra det innan Desperate. Men det blev helt enkelt inte av.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Kan ju berätta om måndagen när den så kallade studentveckan började. Festa var det ju tänkt. Cissi kom hit innan och vi godrack lite för att bli lite glada. Drog vidare till Linus där det var ett gäng folk som var mer än glada må jag säga.
Eftersom jag tydligen inte var på humör så drog jag därifrån vid elva-tiden. Pratade med Martin och vi bestämde att vi skulle äta någonting och sen skulle han skjutsa hem mig. Men tji fick je, för hans kompisar hade blivit bestulna på deras longboardar. Så det blev jakt efter dom runt hela staden. Det var spännande och roligt, men hittade dock bara en av dom =/

Var ju tänkt idag att vi skulle försöka igen, och göra det bättre.
Men tydligen var det inte någon som var pepp. Så det blev hemmakväll med Desperate och Hells Kitchen. Måste ju också kurera mig lite, eftersom jag börjar känna mig krasslig. Ont i halsen och hostar. Fy tusan!

Eftersom jag tog en powernap på några timmar idag så blev det lite sent märkte jag nu. Ska bara kuta på toa, och sen ska jag försöka sova. Ingen skola imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback