Torsdag

Tydligen var det lång kö och knökfullt på krogen, så det var kanske lika bra att stanna hemma. Jag hade faktiskt en trevlig kväll, men jag kände mig inte särskilt pepp att in till stan när Marité ändå skulle stänga om en timma ca. Natten präglades av antal samtal och sms. Hörde inte alla samtal och pallade inte svara heller för den delen när jag kände att halsen inte var som den skulle. Svarade på ett sms bara för att meddela att jag inte gick ut, utan stannade kvar i hemmets lugna vrå.

Nu ska jag snart dra mig ur sängen och bege mig bort på skolan för att lämna igen lite böcker. Sen ska jag upp på Mediahuset och se om jag träffar på Micke så han en gång för alla kan hjälpa mig med det där jävla problemet. Sen halv två är det tårtkalas.. Jag lovar att jag kommer börja böla eller nåt. Hormonerna spritter i kroppen på mig. Tror jag börjar komma i puberteten eller någonting.

Kan ni tänka er, imorn står jag där på trappen!

Kommentarer
Postat av: C

Jaa så ovärt väntan i kö! huvva!

JAa men jag vill inte ta studenten och lämna alla.. :(

2009-06-04 @ 11:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback