Dålig vecka

Jag har inte haft jordens bästa dagar senaste tiden om jag ska vara ärlig.
Förhoppningsvis går det snart över, och jag ska må bättre.

Nu har jag badat i två timmar, så mina fingrar är alldeles skrynkliga. Det är väldigt ovanligt för mig att bada så länge eftersom jag har en vana att bli väldigt rastlös. Men idag var det bara skönt att bara ligga där,, och kolla på en film med tända ljus. Helt fel var det verkligen inte.
Nu ska jag bara rå om mig själv.
Nu kan jag ju säga att jag skulle vara en mystant om jag skulle dricka en kopp te, men som Elle så kan jag bara inte börja tycka om det helt plötsligt, hur mysigt det än må vara =P

Kollar på dokumentär om Marijuana och Hasch, man blir lite sugen på att prova.
Någon som vill vara med?

Kommentarer
Postat av: Andreas N

Har alltid vart lite sugen på att testa hasch:P Så jag är på:D

2009-03-11 @ 22:50:38
Postat av: Mamma Di

Du skulle bara våga!!!!!!!!!!!!!!

Aldrig i livet DU ska!!!!!

2009-03-12 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback