Lördag

Kvällen var väldigt bra.
Åt Nachos, hut jäkla gott som helst. Klippte Cissi, hon blev nöjd, och då blev jag det med =). Kollade på Så ska det låta, trots störningar så var det ändå bra. Kollade slutet på Lets Dance, och röstningen.
Så jäkla bra att Magnus vann! Han förtjänar det mer än Laila. Hon må vara duktig, men hon har ju för tusan varit danslärare så det är ju inte så konstigt om hon kan lite. Magnus är en stor otymplig karl, vem anade att han kunde dansa? Att han kunde se så graciös ut? Helt klart rätt vinnare.



Kvällen var ganska kort ändå, det blev ingen film. Vi satt och kollade på kort, och skvallrade, innan vi däckade i sängen. Halv två hann väl klockan bli ungefär.


Nu är jag hemma, väntar på att Erika och Micke ska bli klara så att vi kan fara hem. Dom skulle vänta på doktorn, efter det skulle lillen matas, och sen skulle vi dra oss hemåt. Så nu måste jag packa, och slå in present innan jag är redo.

Igår var jag och hämtade min ring också. Väldigt fin =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja de va mys! :) men jag du fick med dig min kamera sladd:P

2009-03-28 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback