Sjukstuga

Stackars lille Ellinor som har gått och blivit sjuk.
Och nu är hon här i stan och besudlar min lägenhet, sover i min säng, med mina täcken (men hon
pruttar åtminstone inte på dem). Jag tar hand om henne efter bästa förmåga, men vad kan en liten artonårig flicka göra egentligen?

Redovisningen gick väl rätt bra.
Vi hade ingen PowerPoint pga av ett missförstånd, men det fick gå ändå. Även om vi stog rätt upp och ner och bara läste. Vi har ju iallafall gjort det nu.
Kort Svenska lektion, och sen satt min grupp på P&F i bibblan och gjorde klart vårat event. Det är så roligt att man vill göra det på riktigt. Och mamma och pappa, bara så ni vet så har ni sponsrat med 5000:-. Tack för det =D
Klippte Jennifer efter skolan, och sen har jag och Ellinor bara chillat runt, finns inte så mycket annat att göra. Jag lagade mat till oss, och nu tittar vi på DH, och i pauserna lär vi oss tyska.


Nu tycker jag Bebbibo ska komma ut!
Jag orkar inte vänta mer :(



80 dagar kvar till studenten!

Kommentarer
Postat av: Erkki

Veelkommen, ingen bebbibooo här inte. Vart har mamma och pappa sponsrat så mye pengar? :O:O:O

2009-03-17 @ 21:59:27
Postat av: Mamma Di

Det undrar jag oxå???????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback