Student 2oo9

Idag har jag fått min studentmössa!
Känns lite nördigt att säga, men jag sitter och har på mig den nu. Jag måste få "gå" in den faktiskt.. Den måste få anpassa sig efter mitt huvud. Och helt plötsligt stog det klart för mig att det är för tusan inge länge kvar alls. Bara några få månader, och sen står jag där på trappen och sjunger ut 12 års skola. Vemodigt.


Min mössa, den fraktades i en väldigt fin låda =)

Imorn ska bebisen få åka hem, och jag med.
Tyckte det var lätt värt att stanna i stan en kväll extra så jag får bli den första som träffar bebbibooon =). Jag ska ju till Cissi ikväll. Jag och Madde ska äta middag där, och sen ska vi köpa B&J och kolla på Så ska det låta och film. Det kommer bli hur mys som helst. Och känner jag Madde rätt så kommer det nog bli en del prat om Turkiet ;)

Nu ska jag nog ta mig ett äpple innan jag ska packa och åka.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Fiiiiiin!

Puss

2009-03-27 @ 16:21:53
Postat av: Erika

Fin mössa!

2009-03-27 @ 18:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback