Crazy neighbour, episode 43256

M-L, M-L, M-L. Vad ska man säga?
Du är sannerligen one of a kind.

Efter att ha klivit av bussen och med nöd och näppe tagit mig in i trapphuset, så hör jag steg från trappen. Ner kommer M-L, i det lyxigaste mjukisbyxorna, och den finaste stickade tröjan som någonsin skådats. När hon ser mig spricker hon upp i ett leende och säger glatt hej. Trevlig som man är säger jag givetvis hej tillbaka. Hon börjar snubbla över orden men får till slut fram ett; D-d-d-d-du är uppe med tuppan? Sen pillar hon lite på mitt hår, vänder på klacken och går ut.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fresch att få hennes korvfingrar uppe i barret!

2009-05-14 @ 09:52:15
Postat av: Ellinor

Men gud så fin start på dagen du fick :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback