Måndag

Bal imorgon!
Känner mig konstigt nog inte särskilt pepp. Vet inte vad det beror på. Men nu skiter vi i det. Imorn ska jag och Daniel klä upp oss till tänderna, pimpla champagne med dom bästa hos Cissi, och sen ska vi glida till Gamla Teatern i cab. Nu får man bara hoppas på finväder! Vi ska leva la Dolce Vita!

Jag och Rebecka gick och fuskade lite idag efter skolan. Man tycker ju inte att det ska behövas, men är det som det är så är det ;). Åkte iväg med Z för att kolla var Cissi bor så han visste var han skulle hämta oss. Rebecka följde med. Har nu suttit och pratat minnen från Turkland medan Ellinor sydde klart Daniels slips. Hon är så duktig hon min storasyster.

Ikväll blir det nog sänggång rätt tidigt eftersom jag ska upp i ottan nära på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback