Tisdag

Precis efter jag duschat igår så ringde Z och frågade om jag skulle med ut och gå.. Jag är ju inte bangen, så det var bara till att dra upp det blöta håret i en tofs och ge sig iväg. Det jag inte tänkte på för tillfället var att när mitt hårt lufttorkas så har det en tendens till att bli väldigt bångstyrigt. Så luggen flängde och hängde i mina ögon, det var något irriterande. Gick längs med minnesgärdet, blev väl ca 6 km skulle jag tro.

Nu vill jag har eran åsikt, ALLA SOM LÄSER!
Jag vet att dom flesta är kommenterar-rädd, men vafan, kom igen nu! Var anonym om ni prompt inte vill att jag ska veta att ni läser ;)
Undrar bara vilken låt ni tycker passar bäst till ett barndop?
För kärlekens skull eller För att du finns.
(tänk förstås en lugnare version av den sistnämnda)
Gör mig inte besviken nu, så kommentera...

Kommentarer
Postat av: Anonym

För kärlekens skulle passar nog bättre....;)

2009-05-12 @ 12:25:11
Postat av: Cissi

För att du finns!! han finns juh nu äntligen så de blir juh perfekt!

2009-05-12 @ 13:39:20
Postat av: Pempan

Jag fattar inte varför folk är så rädda att kommentera, man vet ju själv hur roligt det är! :)



Jag hade tänkt säga den första, men sen ångrade jag mig. Jag säger den andra. Den första känns mer typiskt för det. Som att man hört den flera gånger vid sådana tillfällen, blir roligare med "För att du finns"! :)

Postat av: helena

För kärlekens skull!

2009-05-12 @ 20:10:05
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Pempan

Sv: Ja, svårt det där, särskilt om mamman har önskat!

Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2009-05-12 @ 22:17:50
URL: http://pempans.blogg.se/
Postat av: Maria

För att du finns!!!!!!

2009-05-13 @ 12:23:40
URL: http://metrobloggen.se/missmary
Postat av: Anonym

För kärlekens skull såklart! Passar bäst tycker jag ;)

2009-05-14 @ 10:35:26
URL: http://sooophy.blogg.se/
Postat av: Anonym

För kärlekens skull, det är givet.

2009-05-16 @ 10:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback