Torsdag

Gick upp klockan sex för att pallra mig till skolan och ha labb på naturkunskapen. Kollade på stjärnmossa, rödlök, och min egen kind i mikroskop. Intressant... Världens håltimme väntade efter det. Jag och Madde fick då åka en sväng med Maria som nyss tagit körkort. Vi var på Raggarn och köpte glass, sen var vi på IXO House och Lillänge en sväng. Riktigt trevligt med flickorna.
Efter Rörlig Bilden var jag, Martin, Thomas, Henke och Lasse kvar på skolan och hade filmklubb. Eyes Wide Shut såg vi, helt okej film. Jag vet att Linn skulle gilla den iallafall, det var nämligen obeskrivligt mycket naket. Lite awkward att kolla på med en lärare möjligen. Var inte hemma förrän närmare halv nio. Då badade jag en sväng med tända ljus.
Nu har jag röjt lite i lägenheten och torkat hyllor och andra ytor. Imorn blir det partaj. 90-tals tema på O'learys imorn. Dom kunde inte komma på nåt bättre tema tydligen. Jag menar, vem vill gå på krogen i hängselbyxor? Det är typ det enda jag kommer ihåg att jag hade på mig på 90-talet. Förutom magtröjorna, men sådana har jag inte kroppen till längre :P

Så nu efter en lång dag ska jag äntligen få lägga mig i min underbara säng, placera huvudet på kudden, och slumra in i den djupaste sömn jag någonsin upplevt (förhoppningsvis).

Eftersom det inte går att kommentera på
Cissi's blogg så skriver jag det här istället. Umeå var wunderbar gumman. Det gör vi om snart. Love you<3



Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Så då kommer inte Du hem idag fredag?!

Tare lungt!

Puss

2009-05-08 @ 07:55:20
Postat av: Cissi

Jaa de va de! :D vill lätt göra om de. :D Vadå min blogg kan man väl kommentera?:O

2009-05-08 @ 09:11:29
Postat av: linn

Naaaaaaaaket :D inga kossor? xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback