Julklappstänk...

Som sagt, blev en ytterst lugn dag. Och det gillades. Filade fötterna och målade på nytt nagellack. Hade en massa smörja i ansiktet för en fräschare look. Målade fingernaglarna också, men det blev kasst så jag tog bort det igen. Sen resten av dagen har jag mest med jämna mellanrum kollat hur det står till med mina kompisar S & N (spindel'n och nyckelpiga'n). Nu är N så gott som inrullad till fullo =(

Blir en tidig kväll eftersom det är tyskakurs imorn. Har inte varit där på två veckor nu. Första var ju barnen sjuk, och den här veckan har det varit lov. Så imorn blir det nya tag. Måste ju kunna visa mina skills när Sverigebesöket kommer ;)


Sitter och funderar på julklappshandling.
Vad önskar sig min svenska familj egentligen?
Kan ju skicka med ett gäng grejer när dom åker hem i December. Och det är inte många som får en tysk julklapp liksom. Once in a life time ;)
Måste ta ett snack med dom...


Men nu ska jag avsluta detta meningslösa drabbel.
Ha en trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Masegull

ha en trevlig kväll Du oxå! Puss

2009-11-01 @ 21:25:24
Postat av: Anonym

Önska dig Photoshop =D

2009-11-02 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback