Måndag

Kroppen är slut efter dagen. Var ensam med Kjell och Rasmus i två och en halv timme. Kjell är inne i en fas där han skriker så fort han inte får som han vill. Rasmus grinade bara för att Inga inte var hemma. Leksakerna låg överallt och köksbordet var en enda stor röra. Och mitt i allt kaos sitter jag på golvet och sjunger julsånger... Vi har alla våra sätt att ta oss igenom vardagen. Duschade nu ikväll och strålarna gjorde ont. Ser verkligen fram emot helkroppsmassage när mongisarna kommer. 10 dagar kvar!

Helgen var ju hur rolig som helst.
Fick åka ända upp till nordligaste delen av Tyskland. Var ju jäkligt sugen på att ta färjan till Göteborg som bara stod där och såg lockande ut. Sjukt konstigt kändes det när jag helt plötsligt var så nära Sverige. Stog bakom två damer i rulltrappan som var så nöjd över att dom kunde prata svenska, för "ingen förstod dom". Jag skrattade då tyst och lyssnade extra noga bara för att..
Var på akvarium, djurpark, handla julklappar, var på julmarknad. Synd på det regniga vädret dock, såg ut som en dränkt katt mestadelens av helgen.

Lägger väl in bilder på fejan när det lider.
Men just nu kändes kameran så långt borta...


Bjuder på den här istället.
Kan ni tro att jag faktiskt gick ut sådär?


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att du skriver, gulle dig!

2009-11-30 @ 22:37:56
Postat av: C

Hihi näe, men du är snygg i allt vännen :). Saknar dig tokmycke! <3

2009-11-30 @ 23:42:47
Postat av: joel

Du skulle ha hoppat på den färjan! jag kom nämligen till Göteborg 30.e!

2009-12-03 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback