Söndag

Åh, du ljuva söndag.
Finns det så mycket mer att göra än att bara njuta över en dag där man förväntas göra absolut ingenting? Jag menar, det heter vilodag av en anledning. Men jag tvättar såklart. Inte så bra väder, men det kanske blir en liten prommis ändå senare. Måste även duscha. Håret är inte som det ska, Erika vet vad jag pratar om.

Igår var en intressant dag kan jag säga.
Rasmus var bjuden på kalas på en inomhuslekplats, ett Djungelhus. Jag och Kjell följde med, och lekte lite avsides eftersom Rasmus hade fullt upp med sitt. När Kjell blev sömnig var det inte lätt att få honom att somna kan jag lova. Vem vill sova när det finns så mycket roligt att göra liksom?! Blev där i fyra och en halv timme innan det var dags att bege sig hemåt. Ångrade dock att jag inte tog med mig kameran, för det var helt craaazy. Var sugen på att hoppa runt och klättra själv, men eftersom jag hade Kjell så gick det inte. Men nu förstår jag varför Boda Borg finns iallafall. En lekplats för vuxna.

Var även några barn som lekte "Alla bollar på tjockisen", där dom stod och bombade en stackars nubbis i bollhavet.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Erika

Näääää, stackars den lille nubbisen!!

2009-11-22 @ 10:56:40
Postat av: mamma di

Jag håller med Erika!men barn är oftast inte snälla med varann!

Sitter hemma i soffan tittar på skidåkning, stafetter, stickar sockor, lagar mat och läser bloggar! Tur att man är kvinna!

2009-11-22 @ 13:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback