Tisdag

36 minuter tog det för mig att läsa igenom 60 blogginlägg. Yey på mig! Idag har jag köpt årets första julklapp. Väldigt nöjd, och jag tror personen som kommer få den också kommer bli glad. Hoppas iallafall =)

Redan trött efter en påfrestande dag. Somnade inte förrän ett igår, och då är man bra slö på tyskan kan jag lova. Alltid runt tio börjar magen kurra och ögonen stängas.. Jobbig tid att ta sig igenom. Men vad tror ni? Ska vi köra en tidig kväll ikväll? Har iofs nya avsnitt av OTH och GG att kolla på. Börjar väl, och sen får vi se hur långt jag tar mig.

Ha en bra tisdagskväll.
Snart är det jul =)


Kommentarer
Postat av: sophia

du, babe!

vad vill du ha av mig?

tänkte köpa en julklapp som brittan & company kan ta med sig till dig =D.

men du måste ge lite förslag ;).

PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback