Tisdag

Tusan vilken bra dag det har varit.
Jag var skittrött på tyskan, höll på att somna när han babblade på om bank-konton, -nummer, räkningar och yattayattayatta. Jag slavade på med ett svärd till Lasse som han tillslut inte ville ha för att det var lite "vingligt". Jag var ensam med Kjell och han ville inte sluta gråta.
Men ändå sitter jag här nu, och ser tillbaka på dagen och ler. Det handlar helt enkelt om inställning. Små ord kan också göra en hel dag. Så här sitter jag med min överskottsenergi. Funderar på att lägga upp en video snart. Men det kommer kräva oerhört mycket av mig. Väldigt personligt!!

Idag fick Lasse och Rasmus nya bilstolar som ska vara i den nya bilen. När kvällsvisningen av Michel (Emil i Lönneberga) satte igång, så hade dom sina alldeles egna biostolar:




Jag, Inga och Kjell satt och skrattade gott åt det i köket.
Christian vettetusan vart han var. Lura väl i hallen som vanligt eller nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback