Torsdag

Sådär. Då har man varit uppe ett tag och städat rummet. Känns skönt att ha allt äckel utstädat, och mattan är ju en dammagnet så det bara skriker om det. Tog minst en kvart för mig att kämpa med den. Nu är det bara lite småsaker kvar, men fixar nog det imorgon. Då ska jag också på byn och städa.. Idag har jag dammsugit upp ett x antal spindlar. Och en sprutade jag tillochmed ihjäl med rengöringsmedel. Den får skylla sig själv som kryper på toalocket.

Dreamgirls igår var så klart underbar. Även med det tyska språket. Tur att dom inte dubbar låtarna iallafall =). Så nu har jag haft soundtracket på medans jag städat. Inga, som jobbar på övervåningen, är nog lite halvrädd för mig nu skulle jag tro. Så som jag gormar och ylar med i låtarna.


Skriver med min söta mamma på msn.
21 dagar kvar! Gääälet!


Snart möts dom igen ;)





Update:
Inga kom ner nyss och sa "tack för sången".
Lite underhållning på förmiddagen är ju aldrig fel tyckte jag x)

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Ja snart möts vi alla igen!

2009-11-19 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback