Lista

Har nog gjort den förut.
Men skitsamma. Enjoy!


STEG 1

Namn: Emelie
Bor:
Elsenz
Ögonfärg:
Blå
Hårfärg:
Blond
Skostorlek:
37-38
Längd:
174 cm över havet.
Höger eller vänsterhänt:
Höger


STEG 2

Skor som du bar idag: Barfota
Jacka som du bar idag:
Ingen
Dina svagheter:
Det får folk inte veta. Då kan ni förgöra mig =P
Rädsla:
Höjder


STEG 3

Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?
När somnar du:
Runt tolvslaget oftast. När man är klar med bloggläsning =)


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola.
McDonalds eller Burger King:
Donken ftw!
Adidas eller Nike:
Nike. Bara för att jag har ett par skor.
Hemma i Sverige dock.
Lipton Ice Tea eller Nestea:
Nestea. Bara det jag druckit.
Choklad eller vanilj:
Choklad!



STEG 5

Svär du? Inte så mycket på senaste tiden. Kan inga svärord på tyska, och svenska använder jag knappt längre.
Sjunger du?
Försöker?
Duschar du varje dag?
Oftast inte.
Gillar du skolan?
Jag saknar den.
Tror du på dig själv?
Inte när jag ljuger.
Kommer du överens med dina föräldrar?
Självklart.


STEG 6

Har du under den senaste månaden:

Shoppat? Bara i mataffären med familjen.
Ätit en hel ask müsli?
Försöker hålla mig ifrån sånt.
Ätit sushi?
God no!
Stått på scen?
Nope.
Skejtat?
Näver.
Bakat?
Färdigpaaaaa i ugn?
Stulit något?
Nej.
Ljugit?
Bara om min vinodling ;)
Kysst någon?
Nej.
Kramat någon?
Jao.


STEG 7

Har du någonsin:

Däckat eller varit jättefull? Jag skulle väl aldrig! ;)
Varit full?:
Ja.
Blivit kalladra?
Varje dag.
Blivit nerslagen?
Nä, någon bitchslap här och där.
Busring någon?
Haha, ja.
Gjort något som du ångrade?
Ja.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?
Japps. Hon som inte kunde dansa.
Kastat en sten på nån ruta?
Nejnej!


STEG 8

I framtiden..

Namn på barn? Hemlis ;)
Hur vill du dö?
Vill helst inte tänka på det.
Vad vill du bli när du blir gammal?
Rolig och tjäck!


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Familjen.
Antal CD-skivor du äger?
Har inga här =(
Antal piercings?:
Två.
Antal tatueringar?:
Inga.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?
Ett gäng.


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? Avsluta min tid i Tyskland, och sen åka hem.
Vad ska du göra i vinter?
Sakna Sverige's vintrar med massa snö!
När tar du studenten?
I somras.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?
Jobbar nu, och är inte i Sverige.
Vad händer till helgen?
Kerwe troligtvis.
Vad vill du helst göra just nu?
Klä på mig, för jag fryser.


STEG 11

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Helheten.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?
Hmm, jag vet inte. Bajsen kanske ;)
Vem är den perversaste person du känner?
Jag själv, visar det bara inte.
Hur många gånger har du varit utomlands?
Orkar inte räkna.
Vilket land är bäst?
Sverige såklart! Men gillar Tyskland också =)


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

kul att läsa!

2009-10-01 @ 17:41:55
Postat av: Madde

Haha jag ska lätt göra den med :D

Postat av: Erika

Haha, på frågan om vad du skulle bli när du blev gammal läste jag; Rolig och TJOCK! hahah

2009-10-02 @ 08:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback