Lördag

Började kolla på Jennifer's body igår, men efter halva filmen så behagade den inte funka mer. Fuck this, tänkte jag, och tog Erikas råd och kollade på Singing Bee celeb istället. Pinsamt! Den enda som gjorde det värt att se var Erik Ekstrand. Han är en man i min smak, en tvättäkta nubbis. Men Fadde, Jan-Emanuel och Blossom? Jag ville bara gömma mig under täcket och inte komma fram nå mer. Och vad hette programmet förresten? Celeb? Det är väl bara såna där F-kändisar som ställer upp kan jag gissa..

Idag har vi varit till Frankfurt och hämtat Christian på flygplatsen.
I bilen på väg hem var det gälet, då jag försökte hålla två övertrötta barn vakna. Satt och sjöng och gjorde allt mitt bästa för att dom inte skulle somna. Och det var inte lätt för en liten Emelie, som kanske var lite trött hon också. Men det tog jag igen med en powernap nu på em. Har blivit många såna på senaste tiden, men jag är faktiskt inte riktigt frisk än, även om det är på bättringsvägen. Så jag kan skylla på det =)


Ska nog mysa ner mig med en skräckis ikväll med,
om jag hittar någon vill säga.



Update; Stryk det!
Ikväll blir det bio =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad blev det för bio. Håller med om Erik Ekstrand, en riktig goding! ;)

2009-10-10 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback