Mamsegulls dag

Kära läsare, ni får ursäkta min frånvaro. Även innan jag blev sjuk..
Lasse blev sjuk i fredags. Han var väldigt hängig, med feber, magsjuka, öronont m.m. På måndag har även Ramus blivit smittad, så jag och Inga blir hemma med alla tre barnen hela dagen. Samma på tisdagen. Det är då jag börjar känna mig dålig. Lägger mig vid sex. Vänder och vrider på mig hela natten, och mår allmänt dåligt. Alla barnen åker på Kindernest på onsdagen. Jag sover hela förmiddagen, men tar mig i kragen och gör min eftermiddagssysslor till fullo. Torsdag är idag. Huvudvärken och halsontet är fortfarande kvar, men jag lyckades ändå ta mig upp klockan åtta och städa hela huset.. Ja e dutti ja. Har ganska svårt att sova fortfarande och vaknar var och varannan timme, men det löser sig nog får vi hoppas.

I helgen far familjen till Trochtelfingen. Jag bestämde mig för att stanna hemma och hitta på otyg i huset istället. Inga var lugn och sa att hon litade på mig. Christian såg dock lite skeptisk ut. Ska nog riva huset för hans skull bara för det =D


IDAG fyller min älskade lilla mamma år.
Jag tycker vi höjer våra glas för henne, och hoppas att hon har haft en underbar dag. Älskar dig mamsen. Saknar dig ska du veta <3


Kommentarer
Postat av: emelie

GRATTIS TILL HENNE! :D

Postat av: Mamsegull

Tack för dom fina orden! Vad ska Du hitta på Då? och riv inte huset för jössenam för då har vi ju inget att hälsa på i!

2009-10-23 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback