Lördag

När jag tänker efter hade det nog varit skönt med en hemmakväll med en riktig skräckis. Men jag har inge mys, och det är inte direkt så att affärerna i Elsenz har nattöppet. Nope, ikväll ska jag till Eppingen på Kerwe. Ska bli intressant att se om man hittar någon man känner. Hade ju varit lite trist att gå ensam hela kvällen.

Igår var jag som sagt till Jana. Spelade Singstar och Eyetoy, sen kollade vi på en tysk film med engelsk undertext. Hehe. Glädje var iallafall när det var jag som fick sjunga "Don't stop me now" =)


Nu drar jag! Ha en trevlig kväll allihopa.

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Kerwe? Åker Du ensam? låter ju inte så kul och lite nervöst för en mamma!

2009-10-03 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback