Höstpromenad

Mamma, eftersom du är så orolig så ska jag förklara hur läget ligger till. Igår åkte jag till Eppingen med Christian. Sarah jobbade, så jag hade pratat med Franzi om att vi skulle umgås tills hon slutade. Sarah stod i ett öltält utanför lokalen och mestadels av kvällen stod vi där och umgicks med henne och Jonas. När dom slutat så var vi inne och dansade och drack lite okynnes.
Jag åkte alltså inte dit ovetandes om vem jag skulle vara med.
Allt var noga planerat. Jag är bara en sån människa.

Nu på eftermiddagen tog jag och Inga barnen och gick ut på en prommis.
Christian var hemma och packade för sin stundande resa.
19 grader ute, men det blåste kallt.


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

vill ju gärna veta!!!!Puss

2009-10-04 @ 22:03:54
Postat av: Erika

Det ser ändå ut att ha varit en fin dag, det kan man inte säga om vårt väder..... usch.

2009-10-04 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback