Förstår du inte svenska?!

Wiele's förra aupair Jaana addade mig på Facebook, och skrev till mig tidigare ikväll när jag satt uppe med Inga i vardagsrummet. Förvånad blev jag när hon helt plötsligt började skriva till mig på svenska. Hon har nämligen studerat det i 6 år. Hon skrev att hon saknade Tyskland och ville komma tillbaka, varpå jag vänder mig till Inga och säger;

Emelie; Hon säger att hon vill komma hit. (på svenska)
Inga; ????
Emelie; Hon säger att hon vill komma hit!!

Som att, är hon döv eller?
Haha, jag har det inte alltid lätt med tre språk flytandes i hjärnan.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, fast jag sitter här själv så skrattade jag högt när jag läste det här!! Kan bara tänka mig hur du tänkte, typ; fattar du inte vad jag säger?? Haha.

2009-10-07 @ 22:48:32
Postat av: söffen

hahahhahahahhhaa...

stackars Inga x).



Pusss

2009-10-08 @ 08:38:34
Postat av: Mamma Di

Ja Du det är inte lätt!men skoj var det!

Vad sa Inga då DU förklarade? För det gjorde Du väl?

Puss

2009-10-09 @ 16:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback