Lördagsmys

Hur tråkig på uppdatering får man va?
Det är en fråga ni ställer er. Jag ber om ursäkt.

Jag är ensam hela helgen.
Var ju egentligen tänkt att jag skulle ut med Juliane. Men hon blev sjuk. Blev bortbjuden på HeavyMetal-konsert, men med min huvudvärk som fortfarande hänger sig kvar så kände jag mig inte särskilt pepp på det. Så det blev hemmakväll både lördag och fredag. Men det gör mig faktiskt ingenting. Har haft lite SPA och såna grejer. Mysigt att rå om sig själv lite med tända ljus =)
Ska snart titta på Änglar och Demoner, om all teknik funkar som den ska.

Idag fick gympadojorna komma fram efter närmare tre veckors vila. Fy skäms på mig. Hittade en ny runda som gick runt, så jag slapp vända. Det var inte helt fel. På den runden springer man även förbi nudistcampingen. Fick inte se någonting dock =(. Var ute i ca 45 min, men då gick jag också lite.. Tog en liten prommis också senare, men huvudvärken ville ändå inte släppa. Kanske ska kolla upp synen eller nåt? Ellinor hade ju alltid ont i huvudet innan hon skaffade glajer.


Nu är det iallafall bestämt att Mamsen, Erkki, Elle och Lillebo kommer och hälsar på mig i December. Ska bli hur mysigt som helst. Gå på julmarknader, och bara få rå om varandra några dagar. Erika har lovat att hon ska killa mig på benen hela dagarna. Gissa om jag blev lycklig! Ellinor får nog massera mig också tror jag. Men inte lika hårt som hon och Camela gör't på varann. Det är jag för vek för ;)


Godnatt kära läsare.
Och jag SKA skärpa mig på uppdateringsfronten =)





Update.
Oh no, en jävla massa franska och ingen textning på Ä&D.
Får nog kolla efter en annan film...

Kommentarer
Postat av: Erika

Höh? Killa dig på benen hela dagen lång??

2009-10-24 @ 22:41:15
Postat av: Mamsegull

Det ska bli sååååå roligt att träffas och mysa!

2009-10-25 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback