Måndag

Blev en lite längre lur än jag trodde. Men det gjorde ingenting, och jag behövde det. Så jag fick helt enkelt unna mig det. Därför blev det alltså ingen träning så här på morgonkvisten heller. Men jag går antingen ut på en promenad ikväll, eller så kör jag stenhårt imorgon. Det får vara nog på laterierna!

Städerskan är fortfarande uppe och dammsuger. Vill inte störa så jag fixar mig tills hon är klar och sen kan jag gå upp och göra en snabb lunch innan Inga hämtar upp mig. Imorse var första frukosten jag och Inga var ensam på. Lasse skrek så Rasmus började gråta, sen skrek Rasmus så att Kjell började gråta. När jag gick upp hade jag min finaste gåbort-tröja, nämligen RätansRevyn 92 "sex-hungriga vargar". Inga sa att jag skulle passa mig för att turken på tyskan kunde missuppfatta det. Jag var tvungen att skratta när hon faktiskt trodde att jag skulle lämna huset med den. Nej fybubblan, det är endast en hemmamys tröja =). Och så var det ju ingen tyska idag.

Nämen, Inga har varit hemma idag. Hon har jobbat i trädgården.
Hon måste tycka jag är en latkorv nu som bara varit på rummet hela dagen. Måste kanske förklara läget för henne. Men då kanske hon blir arg för jag var uppe så sent. What to do, what to do?


Goddagens


Kommentarer
Postat av: Erika

Arg?? Tror du det?

2009-10-05 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback