Tisdag

När Inga frågade idag om jag kände mig manad att ut och springa, så ville jag verkligen inte! Var allmänt sliten efter en tidig morgon, och inte på det bästa humöret.. Men banne mig, jag snörade på mig gympisarna och följde med ut. En hel vecka var det tusan sen jag var ut sist. Kände mig latare än latast. Blev en runda på 45 min, och nu får jag hoppas att det inte blir samma smärta i låren som det blev sist.

Vaknade också imorse över att jag fick sendrag i vaden. Värsta känslan som finns i världen!!!! Halta omkring största delen av dagen.. Imorn blir det till att städa huset eftersom städerskan inte kunde komma denna vecka. Denna vecka är jag då icke gäralöus om man säger så =)


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Vaddå ska Du göra det städerskan gör annars då?

Nu ska jag snart borsta tänderna och gå och lägga mig! Puss!

2009-09-22 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback