Fredag

Häromdagen hade jag världens craving på toast i ugn, med ost och skinka. Och idag hade Inga's mamma gjort det till lunch. Snacka om timing, det var underbart! Dock är min hals fortfarande stör så jag kunde inte njuta fullt ut, men gott vare!

Idag har jag bara sovit en timme på em. Bra där Emelie.
Nu kanske man kan sova inatt. Igår blev det kanske lite väl sent.


Och nu är andra säsongen slut på TB.
Har börjat kolla lite halvt på Heroes. Men jag vet inte ja...
Har inte så mycket att skriva om som ni kanske märker. Hare bra!


Grattis pappsen på din fölsisdag!


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Jaha dom är där nu Ingas föräldrar! Går det bra med tyskan? Imöra ska vi jaga, tror det blir sovmorgon till kanske 04.30- 4.45. Puss

Krya på dig mera!

Hälsa alla!

2009-09-18 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback