Godkväll o Godnatt

Godkväll mina kära läsare.
Sitter i soffan och försöker komma på något vettigt att göra, men det är inte alltid så enkelt. Ska gå ner och duscha efter jag skrivit klart. Svettas fortfarande konstant hur jag än rör mig pga sjukan som inte riktigt vill lämna min kropp..

Tyskaklassen (vet fan inte vad jag ska kalla det?) gick iallafall bra. Satt som ett frågetecken på en uppgift, men den bjuder jag på. Men så var det ju denna turk som jag är lite halvrädd för. När vi hade rast köpte jag en kaffe, och sen stod jag ute och drack den. Han stog bakom medans och kollade. Jag gick in. Han gick in och ställde sig i ett hörn och kollade. Huga! Sliskboll...

Ikväll kalasas det på smörgåstårta nere på 25an. Dom passar på att festa medans jag inte är hemma. Med spakvällar och penispartyn. Orättvist! Nej, dom ska allt få se på andra puckar. Jag och mina multipla personligheter ska fixa fester i min källare som heter duga!


Tror det får vara nog nu.
Ska lägga mig tidigt, känner mig sliten!


Inga who sits next to me,
begged
me to put in a picture of her ..... again!

Kommentarer
Postat av: Zebastian

Tjo!

Du kan allt ha ett FETT halloween party i din basement. Du har ju riktiga spindlar menar jag.. Men det är ju ett tag kvar tills dess. Bara en idé jag klurat på ;) Äh vad tusan, go crazy!

Saknar dig här hemma!

2009-09-21 @ 19:44:42
Postat av: Mamsegull

Passa Dig för otäcka farbröder som går på tyskalektioner. Krya på Dig så Du kan ut och motiomera igen! Jag gick måndag-fredag förra veckan och idag har jag oxå tagit en prommis!

Puss

2009-09-21 @ 22:14:24
Postat av: Pappa Din

Hej, hej!

2009-09-22 @ 07:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback