Onsdag

Passar på med en liten uppdatering till er innan jag ska börja göra mig iordning för Kindernest. Vaknade vid åtta. Nio gick jag upp och åt frukost. Sen började jag städa. Och det var inte nådigt va jag svettades ska jag säga. Skurade toaletterna, dammsög alla rum, och skurade golvet i köket. Röjde lite allmänt också. Var väl klar ett nån gång. Men då hade jag även hunnit med lunch med Inga. Hon var iallafall väldigt nöjd med mitt arbete, och sa att det var fint vart hon är gick. Haha, ja det var ju tur så att det inte såg värre ut då.

Efter fyra skulle Inga komma och hämta upp mig. Då ska vi och hämta barnen och sen ska Lasse på fotbollsträning. Vet inte vad vi gör under tiden, men det är nog tid som går att fördriva.

Nu är det Dont phunk with my heart på teven. Den låter tar mig allt tillbaka till sommaren då jag jobbade på badet, och Kajsa och jag rockade loss med ett par ihoprullade papper. Det var tider det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback