Onsdag

En ny dag nalkas.
Idag ska Inga, Kjell och Lasse till Otto, så jag ska försöka mig på att vara ensam med Rasmus igen. Förra gången gick det inte så bra när han grinade efter mamma i 50 minuter innan jag till slut ringde hem dom. Men förhoppningsvis går det bättre denna gång. Har precis ätit lite lunch, och nu ska jag fixa mig lite innan Inga kommer och hämtar upp mig.

Har läst lite mer än halva boken som mamsen skickade. Bellamys hemlighet.
Dock tycker jag inte att omslaget har så mycket med bokens handling att göra. Eftersom det handlar om utomjordingar.. och Bellamy är en kille?!


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Hoppas att det går bra med Rasmus denna gång. Kan skicka en ny bok snart igen eftersom du läser så fort. Böckerna jag skickar behöver du inte ta maed dig hem igen, kanske finns det ett bibliotek som vill ha svenska böcker.

2009-09-09 @ 13:01:47
Postat av: Erika

Nej men Sidney Sheldon är en kille, det trodde inte jag!

2009-09-09 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback