Summering

Har inte så mycket att skriva om men eftersom jag inte uppdaterade igår så kände jag att jag var skyldig er ett inlägg. Gårdagen var väldigt lugn. Låg bara hemma och tittade på True Blood och Scrubs. Somnade vid elva kanske?! Vakna vid nio imorse och gick upp och åt frukost. Städade sedan hela min våning. Dammsög och dammtorka, och skura badrummet. Tvättar gör jag också för tillfället. Åt lunch nyss, spaghetti och tomatsås. Röjde upp efter det, och här sitter jag nu. Ikväll ska jag till Heilbronn. Om ni inte hör från mig har jag hamnat i fängelse. Eller så har mitt sällskap gjort det och jag hittar inte hem...

Förövrigt höll jag på att skita ner mig igårkväll när jag var inne på badrummet. Eftersom fönstret var öppet hade en värdsligt jävla stor äckelspindel kommit in, och den satt nu på väggen en bit ifrån där jag stått och borstat tänderna. Var så rädd att jag inte vågade slå ihjäl den på en gång, utan stog bara och kollade på den. Tog en sko och slog till, men den dog inte så den försökte kuta iväg på marken. Då jäklar drämde jag till så benen var på lite olika ställen i badrummet. Huvvaligen, får rysningar bara jag tänker på det!

Inga och jag ska ut och springa när barnen ligger. Jag gillar't!

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Fy för spindlar! Städa borde jag oxå göra men det får vänta till jag får lite lust liksom. <Just nu kokar jag buljong!

Puss! Springa ja, jag tittat över och hänger med på en sväng!

2009-09-12 @ 13:54:38
Postat av: Mamsegull

Inte kul med spindlar. Med vem ska Du till Heilbronn som kan hamna i finkan? Spring för mig med!

Pussssssssssssssssss!

2009-09-12 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback