Tisdag

Glad är jag!
Upp med tuppen för att åka till Eppingen för tyskakurs. Kanske inte det roligaste, och lättaste jag varit med om. Men 3 timmar och 45 min gick ändå ganska fort och smärtfritt. Tog mig en fika medan jag väntade på att gå till kindernest, och gick sedan runt och tittade i skyltfönster. Åkte hem och lekte med Lasse medan Rasmus sov. Jag målade dinosaurier och en raket till honom. Inga målade en ny raket till han, och hon var så nöjd över att den var finare än min. (som att jag la ner någon större energi på min ;)). Åkte och handlade, och sen hem för middag.

Känner mig bara på allmänt bra humör. Härligt!
Och jag har en hemlis, en annan nu. Men ni kommer inte tro mig om jag skulle berätta så jag håller det hemligt iallafall tills imorgon. Hehe. Nu har ni något att undra över...

 


Lata barn som inte orkar gå =P


Kommentarer
Postat av: Erika

Varför har du så mycket hemlisar när du vet hur nyfis man blir?!?!

2009-09-15 @ 22:08:52
Postat av: söffen

meeen, hemlisar är inte okej!



ut med språket, genast.



<3

Postat av: Mamma Di

ja tala om vad det är Du håller hemligt! Kul att allt är bra iaf. Puss på Dig!

2009-09-16 @ 08:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback