Torsdag

Wopsido!

Idag har jag shoppat igen. Bad me! Men det var inga dåliga grejer. Aldi hade rea på träningskläder. Jag och Inga åkte dit såklart. Jag köpte; springbyxor, två långärmade tröjor, en jacka, blinkande reflexband, och en pulsklocka. Och allt det för 50 euro. Som hittat om ni frågar mig.

Så ikväll invigde jag det nya byxorna genom att ut och springa. Är lite för varmt för långärmade tröjor än. (Vi har fortfarande 25 grader på dagarna). Och det var sannerligen ett par redigans braller det. Hallelujah!

Nu har jag duschat, haft ansiktsmask, målat om naglarna, noppat brynen.
I feel great. Ska äta en banan, sen sängen!


Mina nya brälls!


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

alltså det är väl Stockholmsmaran jag ska anmäla dig till! Jag är väldigt impad må jag säga!! Puss

2009-09-10 @ 22:28:00
Postat av: Erika

Fina, duktiga Du!

2009-09-10 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback