Torsdag

Är inte på topp om man säger så.
Efter lunch idag fick jag tabletter av Inga. La mig i sängen och tänkte försöka sova en stund eftersom jag inte sovit så bra inatt. Jag vaknade halv sju. Så där fick jag mig allt en rejäl utvilning. Lär ju inte bli någon sömn inatt heller, av den anledningen =P. Sitter iallafall och klunkar vatten efter bästa förmåga och hoppas på bättringstider. Men jag mår lite bättre nu efter att jag fått sova...

Men eftersom jag inte känner mig som världens fräschaste människa för tillfället så bjuder jag inte på någon mer bild på håret, OCH ansiktet för tillfället (som jag fått förfrågan om). Men jag lovar att när jag är bättre så blir det!

Idag fyller min älskade storasyster hela 25 jordår.
Grattis bästis, hoppas dagen har varit underbar!


Charmigt <3


Nu ska jag nog bara mysa ner mig framför True Blood.. som alltid. Vad ska jag titta på när andra säsongen är slut egentligen?

Kommentarer
Postat av: Masegull

Krya på Dig! Puss!

2009-09-17 @ 22:24:22
Postat av: Erika

Tack för gratulation och present! Pusss!

2009-09-17 @ 22:30:37
Postat av: Pappa Din

Hej, hej!

2009-09-18 @ 13:01:36
Postat av: mikkis

Haha, vilken härlig bild!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback