Vinnare

Jag vill tacka alla för er medverkan i min lilla "tävling"
Fick in roliga gissningar, och även fast det flesta hade fel så hade iallafall två rätt.







Även fast jag inte har en aning om vad Sofia menar så gissade hon rätt och vann alltså första pris.
En helkväll med mig och massa nachos när jag kommer hem. Och 5 kronor.

Emelie kom in som en värdig tvåa.
Hon får vara med på helkvällen, men hon får inte lika mycket nachos som Sofia.
Och så får hon 2,50.


STORT GRATTIS ÄLSKADE VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Emelie

YEEEY! :D Då har vi en dejt när du kommer hem!

Postat av: Söffen

YAAAAAAHOOOOO!!!



NU ÄR JAG LYCKLIGAST PÅ HELA PLANETEN!!

jag är en riktigt vinnare alltså!!

YEEEEEEEEESSSS!!! =D

2009-09-03 @ 20:34:06
Postat av: Pappa Din

Än je då?

2009-09-03 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback