Långfredag

Känner mig som en sliten påse pärer!

Har varit och städat på byn. Ute och gått med Kjell. Och nyss blev jag klar med rensning av min garderob. Har sorterat ut en massa som jag inte vill ha kvar. Ellinor får ta en kik när hon kommer och se om hon vill ha något. Det som blir över efter det hamnar hos UFFe. Förhoppningsvis räcker det nu med tre resväskor när jag beger mig hemåt. Har en annan massa skit att rensa också..

Känns lite ledsamt att det bara är närmare tre veckor kvar innan jag flyttar tillbaka till Sverige.. Har också panikångest över vart jag hamnar. Vill faktiskt inte bo hos mina föräldrar resten av livet.. Men har fått rådet att andas och ta det lugnt, och då ska det tydligen lösa sig.
Får hoppas det då.

Nu ska jag nog stöka vidare. Ville bara ge er en uppdatering.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

All inclusive är inte att förakta!

2010-04-02 @ 19:17:14
Postat av: C

Promis hunn de kommer att lösa sig :). Dessutom är du juh alltid välkommen att komma och bo med mig i Australien ;) Fatta kul vi skulle ha!

Love you babe allt kommer att falla på plats innan du vet ordet av de, sluta oroa dig ;) <3

2010-04-03 @ 02:40:01
Postat av: Far denn

..och då kan det ju bli rabatterat pris när det blir fler med all inclusive!!!!!!!

2010-04-03 @ 11:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback